Budavári Királyi Palota

Budavári Királyi Palota

Támogatja Nagy-Magyarország, a Magyar Királyság területeinek egyesítését!

Királyi bejegyzések archívuma

A királyi oldal rendszeres olvasása jót tesz a Magyar Királyságnak és Önnek egyaránt!

2014. augusztus 13., szerda

A Magyar Királyi Udvar politikai közleménye 2014/2


Az iszlámmal kapcsolatosan a vallási vezetők együttműködését tartjuk szükségesnek. Az emberi élet védelme intelligens emberi magatartásmód, melyet az iszlámnak is be kell fogadnia tanításai közé. Ferenc pápa ennek érdekében sok lépést tud tenni. Ugyanakkor a katolikus vallás fejlesztése, reformja is szükséges tk. a papság nősülése érdekében, hiszen a Jóisten a férfit és a nőt egymásnak, párnak teremtette, mely elv a reformátusoknál és a görög katolikusoknál érvényesül, de az Óegyházban is természetes volt.

Elismerésünk a KDNP családpolitikája iránt, azonban a családok védelme érdekében további lépések szükségesek. A magyar tulajdonú családi mikrovállalkozások kiemelt állami védelme is szükséges. A posztkommunista kormányzatok jelentős részüket az önkormányzatokéhoz hasonló helyzetbe hozta. Az állam visszafizette az önkormányzatok hiteleit, mely lépést ezen vállalkozások esetében is szükséges és indokolt megtenni.
Szükséges a magyar tulajdonú KKV-k és családi vállalkozások nagyobb védelme. A követeléskezelési eljárásokat újra kell gondolni jogszabályalkotással! Ezen cégek esetében indokolt a hitelek állami visszafizetése az önkormányzatokéhoz hasonló eljárásban. A felszámoló cégek működését fel kell függeszteni és több éves moratóriumot kell bevezetni a cégfelszámolásokra. Felszámoló cégek helyett stabilizáló cégek létrehozása szükséges, mely a magyar tulajdonú cégeket megvédi, gazdasági állapotukat jobb helyzetbe hozza.
A követeléskezelési, végrehajtási és felszámolói eljárásokat átgondolni szükséges új jogszabályok alkotásával. Pozitív gondolkodással a magyar tulajdonú vállalatok, vállalkozások, családi vállalkozások védelme szükséges. A gazdasági és pénzügyi cél elsősorban a helyreállítás és a védelem kell legyen, hiszen a felszámolással lényegében cégeink jelentős részét leépítjük, pedig ezen cégek működését helyre lehet hozni. Ráadásul a cégfelszámolásokhoz a bíróságok jelentős része asszisztál, pedig a magyar tulajdonú cégeket meg kell védeni. A felszámolók jelentős része messze áll az etikus magatartástól és csak önös vagyongyarapodásukat helyezik előtérbe. Felszámolók helyett célszerű kormányzatilag jobban ellenőrzött stabilizáló cégeket létrehozni ahol professzionális közgazdászok nyújtanak segítséget az ilyen helyzetbe került cégeknek. A jelenleg tevékenykedő felszámoló cégek tevékenységének alapos kormányzati felülvizsgálata szükséges. Sok esetben ezek sok milliárdos kárt okoztak és okoznak az országnak, ráadásul posztkommunista vezetéssel. A NAV esetében is tapasztalhatók visszaélések és az etikus magatartástól távol eső intézkedések. A tapasztalatok szerint a NAV nem vizsgálja a cégek általános likviditását, csak egyoldalúan követel. Ha egy cég hitelcsapdába került azt nem veszi figyelembe sem a NAV, sem a kormány, pedig ilyen esetben fontos, hogy a cég likviditását helyreállítsuk. Ha a likviditás helyreállt a cég könnyebben fog tudni adót fizetni, tehát ez kölcsönös érdek. A magyar tulajdonú családi mikrovállalkozások esetében pl. 50 vagy 100 millió forint éves bevétel alatt még az adómentesség bevezetése is indokolt, hiszen több külföldi tulajdonú multinacionális nagyvállalat jelenleg is adómentességet élvez Magyarországon. Az adópolitika vonatkozásában célszerű a motivált adózást bevezetni, mely olyan formában kell bevezetésre kerüljön, hogy a termelést és profitnövelést érdekelté tegye és jutalmazza. Okos motivált adózással jelentősen növelhetőek az állami bevételek, ugyanakkor az is fontos, hogy az emberekben gondoskodó állam képe alakuljon ki, mely okos megoldásokkal az ő érdekeiket képviseli.

Árfolyampolitika kialakítása szükséges. Nemzetérdek az erős és erősödő nemzeti fizetőeszköz. A királyi óhaj 230 forint/euró árfolyamcélt határozott meg első körben. A devizahitelesek problémáit legnagyobb részben a forint árfolyam okozta, mégse látjuk továbbra sem a kormányzati szándékot az árfolyam helyreállítására. Az eddigi intézkedések a lényeg figyelmen kívül hagyása miatt alapvetően forint gyengüléshez vezettek, ahelyett, hogy az okot megszüntették volna, pedig a polgári kormány még a 275 forint/euró árfolyamot is elérte korábban. A közgazdaságtannal szembemenő intézkedések (árfolyamgát, rezsicsökkentés, átgondolatlan kommunikáció, extra adók) árfolyamgyengüléshez vezettek. A kormány szándékai alapvetően jók és az embereken segíteni akarók, de ezeket professzionálisabban is meg lehet valósítani és legfőképp úgy, hogy a forint árfolyama közben erősödjön. A rezsi KONSZOLIDÁCIÓ (ne csökkentésnek nevezzük) indokolt, hiszen a posztkommunista kormány 300%-al növelte a gázárat, 200%-al növelte a villanyáram árát. Ehhez képest az eddigi rezsicsökkentés ugyan érezhető a társadalom számára, de még mindig elhanyagolható mértékű. A bankok felelősségre vonása elkezdődött, de annak megtétele a közmű szolgáltatók esetében is szükséges. Különösképp azért, mivel a posztkommunista kormány külföldi tulajdonba  engedte a közműszolgáltatót pl. az EON esetében, melyet alapvetően csak a profitnövelés érdekelt, nem az emberek sorsa, ráadásul a profitot elviszi az országból. A lakosságot senki sem kérdezte meg akar-e, vagy hozzájárul-e ahhoz, hogy külföldi szolgáltató szolgáltassa a gáz- és villanyellátást.

Közgazdaságilag indokoltabb a fizetések növelése, hiszen Nyugat-Európához képest jelentős mértékben el vagyunk maradva. Pl. a Svéd Királyságban at átlagbér 2500 euró/hó, mely több mint 750000 forint/hó. Fizetéseket pedig akkor tudunk növelni, ha a gazdaság növekedik. Pl. GDP Olaszország 1700 Mrd euró/év, míg Magyarország továbbra is GDP 100 Mrd euró/év. Az Európai Parlamentben továbbra sem hallunk egyetlen hangot sem a magyar képviselők részéről, hogy erre a hatalmas különbségre egyáltalán felhívják a figyelmet, vagy kiegyensúlyozása érdekében lépéseket tegyenek. A kohéziós és a strukturális alapok révén az intelligens Európai Unió ezt kiegyenlíteni igyekszik, közismert, hogy a következő években (7 év) 10000 Mrd forint támogatás érkezik (1400 Mrd forint/év) az Európai Unióból. Az összeg ugyan jelentős, de ha Olaszországhoz szeretnénk felzárkózni akkor 17szeres = 1700%-os gazdasági növekedés szükséges, melyet összehasonlíthatunk az évi jó esetben 3%-os növekedéssel. Matolcsy akkori miniszter úr reagált és elképzelhetőnek tartja a hazai GDP megduplázását 200 Mrd euró/évre. Minden esetre a 70000 forintos nyugdíjak továbbra is disszonánsok a 10-100 milliárdos nagyságrendű stadionépítésekkel. 

Nemzeti szuverenitásunk tiszteletben tartása érdekében több intézkedés szükséges. Budapest kerületeinek jelentős része egykori osztrák megszállók neveit viseli, melyek átnevezése szükséges. A Fradi esetében sem tűnik fel, hogy az elnevezés szintén osztrák megszállót, Ferenc Józsefet takar, mely a Ferencváros elnevezésben is megjelenik. A Budai Vár oldalán megjelenő Nagy-Magyarország címer közepén osztrák megszálló fedő címer található, de vehetjük az Országgyűlés épületében megjelenő címert, vagy a felújított Királyi Kertek (Várbazár) épületét, ahol gond nélkül restaurálták az osztrák megszálló címert is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban

Oldal statisztika: összes oldalmegjelenítés